Przydatne funkcje sklepu internetowego.

pexels-tranmautritam-68763

1) Filtrowanie i sortowanie produktów: Znalezienie produktu, który pasuje do Twojego rozmiaru, koloru, ceny i innych dziesiątek specyfikacji, może być trudne w dużym sklepie. W tym miejscu przydatne są funkcje filtrowania i sortowania produktów. Zaawansowane filtry produktów pozwalają klientom tworzyć krótkie listy produktów na podstawie ogólnych i branżowych atrybutów. Z drugiej strony sortowanie pozwala im przeglądać produkty w kolejności rosnącej lub malejącej według czynników, takich jak cena i ocena.

2) Budowanie sklepów internetowych: Wszyscy wiemy, że celem strony produktu jest dostarczenie klientom wszystkich istotnych informacji o jego funkcjach, możliwościach i zaletach. Dlatego ukończenie projektu strony produktu, który jest wizualny, ale zawiera wiele informacji, ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojego sklepu internetowego!

3) Kolumna obsługi klienta: kupujący często mają trudności ze znalezieniem informacji, które pomogą im w zwrotach, zwrotach kosztów, często zadawanych pytaniach, śledzeniu zamówień i innych aspektach obsługi klienta. Dlatego sensowne jest utworzenie kolumny obsługi klienta w stopce i dodanie do niej krytycznych linków. Zintegruj także formularz kontaktowy, aby pomóc odwiedzającym szybko skontaktować się z zespołem pomocy technicznej.

4) Widoczne przyciski wezwania do działania: Przyciski krytyczne dla sprzedaży, takie jak Dodaj do koszyka i Kup teraz, powinny być zaprojektowane we właściwy sposób z oczywistych powodów. Większy rozmiar przycisku, pozytywne kolory, takie jak zielony i łatwe do zrozumienia etykiety, znacznie pomogą w poprawie sprzedaży. Sklepy internetowe Wrocław pomogą Ci to opanować!

5) Sygnały zaufania: Mimo że zakupy e-commerce stały się ogromne w ciągu ostatniej dekady, kupujący po raz pierwszy obawiają się robienia zakupów online, zwłaszcza w mniej znanych sklepach internetowych. W tym miejscu do akcji wkraczają sygnały zaufania. Wyświetlanie certyfikatów bezpieczeństwa danych i przypomnień o bezpiecznych płatnościach podczas procesu płatności znacznie zmniejsza zmartwienia kupujących.